onsdag 30 januari 2013

Romantiskt




Lediga dagar behövs verkligen! Idag har vi haft en sån härlig och lugn dag. Min syster med lilla tjejen har varit här sen igår. Ätit och fikat gott har vi gjort, badat och mest bara slappat. Lite nya gardiner som påminner om ljusare tider har fått flytta in i vardagsrummet. Har gått och spanat på dem på Åhlens ett bra tag, och blev så glad när jag här om dagen hittade dem för halva rea priset. Ni som känner mig vet att jag är lite feg när det gäller färg och mönster, och ofta drar jag mig åt vitt, beige och grått, men nu känner jag för det lite mer romantiska och är väldigt nöjd med dessa!
Hör att det börjar på att blåsa upp där ute nu, hoppas att det inte blir alltför stormigt i natt. Men det är ju i allafall mysigt att krypa ner i sängen när blåsten viner där ute. Ja nu börjar det bli sovdags!
Sov så gott!

Kram








2 kommentarer:

  1. Så fint det blev Camilla!Där gjorde du ett bra köp=)

    SvaraRadera
  2. Hejhej!

    Fantastiskt fina gardiner, skoj när man hittar favoriter på rea! Va roligt att du hittade in till mig via Mia, å att jag nu har hittat in till dig! Jättefin blogg med såå fina bilder! Rofyllt helt enkelt! :)

    Kram Anna

    SvaraRadera