lördag 5 januari 2013

Tankar





Ett nytt år har tagit vid, och såhär i början av året kommer ju ofta tankarna på hur man vill leva sitt liv, mål man vill uppfylla och drömmar man hoppas förverkliga. Inga nyårslöften är uttalade för min del, men drömmar finns där. Drömmar som jag tidigare inte knappt ens vågat uttala för mig själv. Länge har det känts som om jag har stått stilla och stampat på ett ställe, inte vetat hur jag ska gå vidare och inte vågat. Så nu samlar jag mod för att med små, små steg komma vidare i det jag drömmer om. Ser fram emot det här året, och jag önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR!

Kram






2 kommentarer:

  1. Just denna kväll har denna blogg gett mig så mycket tröst och glädje. Tack för dina fina inlägg och alla vackra bilder. Verkligen något för själen <3 Fortsätt ditt fina jobb här! Du ger så mycket mer än du någonsin kan tro! Jag har läst allt från början till slut. KRAM

    SvaraRadera
  2. och jag önskar dig ett gott nytt år med.
    med en önskan om att dina drömmar blir verkliga.
    var inte rädd för att våga.
    lita på dig själv.
    du ska se…
    att du sedan upptäcker att det var lättare än du anade..

    kram mia.

    SvaraRadera